A máriapócsi pályán rájöttem...
Nekem ez a kedvenc pályám, a széles aszfaltcsík, a hosszú hátsó egyenes, a start utáni hosszú jobbos (idén 94 km/h felett volt a csúcssebességem) és a váltakozó jobb bal kanyarok nagyon tetszenek. Nem beszélve arról, hogy tavaly is ez volt az első verseny és az én első versenyem, amin mindjárt harmadik lettem.
Mint kezdő versenyző, csak motorozgattam körbe-körbe és én lepődtem meg legjobban az eredményen. Azonban hozzá tartozik az igazsághoz, hogy RabócsiRing egyeseknek nagyon messze van, másoknak nem készült el a motorja a szezonnyitó versenyre, és mindig akad néhány versenyző, akinek technikai problémája van verseny közben. Így eshetett meg, hogy harmadik lettem.
csendélet, készülünk a versenyre
Az idei szezonra mindenki bőszen fejlesztett, én úgy gondoltam, hogy elég lesz a tavalyi technika. A motorom csak optikai tuningot kapott. A versenyen aztán megtapasztaltam – köszönhetően a két hosszú szakasznak – hogy a többiek elmentek mellettem. A kanyarokban még valahogy sikerült egyszer kétszer visszaszúrnom, de egy-két körnél tovább nem tudtam tartani az ellenfeleket.
Ettől függetlenül idén is egy nagyon jó hangulatú verseny volt Máriapócson.
Ezt a videót a SIS-Team-es fiúk csinálták. Nagyon szimpatikus, fiatal fiúk, és abszolút élmenők.
SIS-Team MAMI Kupa I. 2013.04.20-21 Máriapócs from SIS-Team Official on Vimeo.
A szabadedzés köridejeiből még nem következtettem arra, hogy mennyire lemaradtam, sőt a kvalifikáción is sikerült még viszonylag elfogadható rajtpozíciót (12.) elérnem. Ne feledjétek, hogy a speciálosokkal együtt megyünk mi, szériások is, ezért ez a 12. hely nem rossz, különösen, mert a startjaim nagyon jól szoktak sikerülni.
Az első versenyen aztán leesett az állam, mert bár megint jól startoltam, de szép lassan a mezőny nagy része elment mellettem. Ekkor határoztam el, hogy nekem is
tuningolnom kell a motort, mert e nélkül labdába sem rúghatok.
A második versenyen nagyon sok technikai hiba hátráltatta a társakat, így itt már negyedik helyen végeztem és összetett ötödik lettem.
A legbüszkébb arra vagyok, hogy míg tavaly két kört is kaptam a legjobbaktól, idén nem köröztek le. Csapattársam, Roland, akit tavaly a versenyek zömében magam mögött tudtam tartani, épp csak lecsúszott a dobogó legfelső fokáról, összetett második lett. Úgyhogy amint hazaértünk, lekaptam a hengert és elküldtem a tuningmesterhez.
A következő versenyen május 18-19-én, a Kecskemét ringen már a módosított hengerrel próbálkozom. Még nem sikerült összeraknom a motort, de remélem, hogy a napokban ez összejön, és csütörtökön, még a verseny előtt tudunk egyet kerülni Kecskeméten. Hamarosan beszámolok az itt történtekről.
Gyere és szurkolj nekünk a 2013 Május 18-19-én!
Üdvözlettel
P. Laci
Ha érdekel a Motoros Kisokos összes bejegyzése, nézd meg!