Frissítettük az adatvédelmi nyilatkozatunkat és a használati feltételeket, hogy megfeleljenek az új európai adatvédelmi törvényeknek (GDPR). Kattints az Okés gombra, ha elfogadod őket! További információ

Okés!
Termékek Menü
Most itt jársz: > Kezdőlap >

Az én sztorim…

Az én sztorim…

Endre Ernő
2015. 07. 15. 12:54:59
Az én sztorim…
Tisztelt Motoros Társam!

Ezt az írást amit most olvasol azt én gépeltem be.

E. Ernő R. “Pöcök”

Az én sztorim is még kiskoromban kezdődött. Azóta szeretem a kétkerekűeket...

Ahogy tudtam stabilan biciklizni már Anyu Babettáját hajtottam. Persze még nem tudtam betekerni, meg ha felültem rá akkor a lábam nem érte el a pedált, de ez nem igazán érdekelt. A megállás az vicces volt, mert valahogy a vízszintes pozíció volt a nyerő.

De pik-pakk megmakkant a bóbita és ment a háztól.

Utána egy pár év múlva mikor már 15 voltam akkor jött az első jogosítvány és vele együtt  Apu Simsonja. Az már egy erős gép volt. Semmi tuning. Semmi reszelés. Úgy volt jó ahogy volt. Elsőre indult hidegen és melegen egyaránt. Ezzel a motorral alapoztam meg a motorozásom későbbi éveit. Zöld színű Simson S51 4 sebességes váltóval, gyári indexekkel. Az volt ám a jó gép. Ez volt az első motorom amin utas ült mögöttem. Hm...Sok kilométer és pár téli motorozás után eladásra került a gép.

Ezután jött egy Honda Bali névre hallgató 50 ccm-es nagytestű robogó. Sok mindenre jó volt, de túl nagy élményt nem adott. Kerestem a váltót rajta, de sehol nem találtam. Nem volt nekem való. Eladásra fel!

Miután elment lett helyette egy Cagiva Prima 2T 50 ccm 6 sebességes váltóval ellátott vízhűtéses motor. Ütött-kopott volt mikor hozzánk került. Viszont nem költöttem rá egy akkunál többet. Indult, ment tette a dolgát. Ekkor már a középsuliban tanultuk a szakmát. Sikerült csapágyasra hajtani így nem is volt kérdés, hogy ki csinálja meg. Hát persze, hogy a gyakorlati műhelyben kötött ki. Szétszedtük, faragtuk, majd összeraktuk. Indult is semmi gond nem volt vele. Miután majd 2 évet volt nálam és sok mindenen átmentem vele (szinte szó szerint is) rájöttem, hogy nem lehet vele utast szállítani. Nem azért mert 50-es volt. Az a Simsonnál sem számított. Csak ennek nem volt merevítve a hátulja. Nos jött az ötlet, hogy akkor legyen nagy motor! Ezt persze a család rendesen tiltotta is. De csak addig, hogy meg lett a SRAD. 2009 volt az az év mikor meglett a szakmám miszerint vizsgázott motorkerékpár-szerelő lettem.

Itt jött a ballagási ajándékként a Suzuki GSX-R 600 SRAD ‘99. Viszont volt egy kis baj!  Nem volt rá jogosítványom. Mivel az a mondat, hogy “Vedd le a rendszámot és már 50-es is” nem volt a legjobb buli így irány volt az autós iskola. Ott jót mosolyogtak mikor mondtam, hogy nekem korlátlan jogosítvány kell mert már a garázsban vár a szörnyeteg. Közölték velem, hogy ez nem megy ilyen egyszerűen. Nem lehetett korlátlan vizsgám a korom miatt. Itt egy kicsit letörtem. De megegyeztünk egy A2-es kategóriában. Így jött 2 év pihenő a Gixxernek. Viszont nem nekem! Lett egy köztes megoldás.

Ekkor került a családba egy Suzuki GS500E.Azt kell, hogy mondjam, az a két év amit a GS-el motoroztam az valami felbecsülhetetlen volt. Könnyű kezelhetőségű masina. Fürge, praktikus és persze 18 éves fejjel még jól is mutat rajta az ember. Ajánlom minden kezdő pilótának! Csak arra kell figyelni, nehogy az oldaltámaszról elboruljon. Sok-sok túra, balatoni gurulás, pécsi kiruccanás és persze az el nem felejthető találkozók után eljött az idő. Mehettem korlátlan vizsgára. Így a GS eladó sorba került.

Miután meg lett a vizsgám kiszabadítottam a SRAD-ot a garázs fogságából. Már várta a napfényt. Persze az első állomás az a szerviz volt. Cirka 2 év szmötyiét mire kitakarították a karburátorból addig volt időm megtervezni, hogy hova lesz az első utam. Amit a GS megtanított azt megnézem, miként tudom a Gixxeren hasznosítani. Persze ez már a nem az a kategória amivel minden szabályt betart az ember. Viszont azt kell mondjam, hogy az autósok sem tudnak már annyira játszani velem. Már ha jó napom van akkor inkább én játszok velük...Nem pont egy túra motor viszont ha feltáskázod és megadod neki az úticélt akkor biztos, hogy elvisz oda. Nekem teljes mértékben megfelel. Így eladásról ebben az esetben szó sincs.

A mostani szezont is ezzel a vassal fogom teljesíteni és büszke vagyok, hogy a tulajdonosa lehetek egy darabka Japán történelemnek…

Köszönöm, hogy elolvastad!

Széles utat!

Ernő

Tartalomhoz tartozó címkék: hír blog Motoros Kisokos
Csak MA olcsóbb!
CSAK MA!
2 db rendelhető
9.990 Ft 6.990 Ft
Miért minket válassz?

-Mosolygó Motoros kedvezmény kártyát már az első vásárláskor megkapod

-Választható ajándékok minden vásárláshoz

-100%-ig nyomon követhető folyamatok

Nálunk biztonságban vannak adataid

NEM a rokonok véleményei rólunk

​- Klub és Egyesületi kedvezmények

-Díjtalan szállítás

-Mi így dolgozunk!

-Forró drót:+36706171102