Frissítettük az adatvédelmi nyilatkozatunkat és a használati feltételeket, hogy megfeleljenek az új európai adatvédelmi törvényeknek (GDPR). Kattints az Okés gombra, ha elfogadod őket! További információ

Kukucs! Itt Kakucs

P. Laci - 2013. 07. 05. 20:42:32
Kukucs! Itt Kakucs

Kakucson minden szezonban két versenyünk van, egyszer az egyik, másszor a másik irányban.                               Most az óra járásával megegyező irányban meccseltünk.

Ismét nagy izgalommal vágtam neki a hétvégének.  Talán emlékeztek, felszabályoztattam a hengert és új dugattyút faragtam . Egyéb elfoglaltság okán a szervezett edzésen nem tudtam részt venni, ezért a motoromat is mások járatták be. Csapattársam szerint olyan, mint egy villanymotor, húz alulról a tetejéig, de  nincs meg az a fordulat , ahol egyszerre csak  megjönne az igazi erő . Hát, kíváncsian vártam, hogy végre kipróbálhassam. Ezért aztán szombaton kora reggel kimentünk a pályára, hogy az aznapi „X” kategóriás versenyen is elindulhassak edzés gyanánt.

Óvatosan kezdtem neki a pályázásnak (reggel 8.00- hűvös levegő és hideg aszfalt), 3 körön át csak melegítettem a motor meg a gumikat. Aztán el kezdtem húzni és a célegyenes végi erős jobbosban besokalltam. Nem tudom, az eleje indult-e el előbbde a hátulja kiment alólam, csúsztam a betonon, kapaszkodtam a kormányba, aztán elengedtem és kicsúsztunk a porba.

A gáz felakadt, a markolat telement porral, a motor bőgött, még jó, hogy nem ragadt meg. Attól tartottam, hogy az előzőleg – a meleg miatt – kikönnyített deklin keresztül a lendkerék és a gyújtótekercsek is kaphattak a porból. 

 

 

Ezért lejöttem a pályáról a ’jól sikerült’ szabadedzés egynegyedénél. Elgörbült a lábtartó és a kormány is, a kipufogódob rágyógyult a hátsó lengéscsillapító alsó csavarjára. Mint később kiderült, a kúp is eltört odabenn.

Ha már megbontottam, kicseréltem az első lánckereket is 14-esre (tavaly ezzel mentem itt), letisztítottam a lendkereket és visszahajlítottuk a kormányt.

 

Következett a kvalifikációs futam, itt kellett rájönnöm, hogy túl nagy a lánckerekem. A kanyarokból kijövet nem húzott a motor, lassú volt a tempóm. Kettőt azonban már nem akartam visszakapcsolni! Így a versenyre már megint 13-as lánckerékkel mentem fel.

Nem sokat javultam, a futottak még mezőnyben mentem, de a cél az volt, hogy gyakoroljam a pályát.

Este már a Simson szabadedzésen mentünk, sajnos a már megszokott széria 6-7. helyen.

 

 

 

vasárnap reggeli kvalifikáción (széria és speciál együtt!) a 12. helyet szereztem meg.

A későbbi futamokon egyaránt 6. lettem, egy kőrt kapva 2-4. helyezettektől, és kettőt az első helyen végző, ismét fantasztikusan motorozó Ragacs Robitól. Mindkét futamon a befutó célegyenes előtt előzött meg másodszor, így spórolta meg nekem a második kőrt is.

Szerencsére többet nem estem, a versenyeket nagyon élveztem és néha jókat meccseltem is!

 

A hétvége összefoglalója:

 

 

P.Laci

Tartalomhoz tartozó címkék: hír blog Motoros Kisokos