Frissítettük az adatvédelmi nyilatkozatunkat és a használati feltételeket, hogy megfeleljenek az új európai adatvédelmi törvényeknek (GDPR). Kattints az Okés gombra, ha elfogadod őket! További információ

Nem elég az öblítés!!!

P. Laci - 2013. 06. 14. 17:10:45
Nem elég az öblítés!!!
mire rájöttem már az idő nagyon fogytán volt...

Nagy elvárásokkal mentem át Kecskemétre edzeni a versenyt megelőző csütörtökön.

Izgultam, mit fog teljesíteni a tuningolt henger. Miután a szabályok szigorúak, a tuning a felömlők megnagyobbítását jelentették, amin a versenytársak már túl voltak.

Az első 20 perces etapban először elfogyott a benzinem. Gyorsan rátöltöttem és mentem tovább, de valahogy nem ment a motor. Azután jelezték, hogy idegen anyag van a pályán, történetesen a kipufogó bilincsemEgyik szárát egy fent köröző motoros bedobta a fűbe, hogy ne zavarjon senkit. Kb 20 percig kerestük…

kanyarokból kijövet a motor nem húzottnem pörgött fel. Fokozatosan cserélgettem kisebbre az első lánckereket, már 12-nél tartottam, de így sem voltam versenyben a többiekkel. Meggyőződésem volt, hogy rövid a kipufogóm.

Péntek délután hegesztettünk egy hosszabbat, ezzel vágtam neki a hétvégének.

A szombati szabadedzésen már jobban mentem, ezért visszaraktam a 13-s lánckereket.

kvalifikáción 13. lettem, a szériások közül majd mindenki elém állt. Végül mindkét futamban a (széria) 7. hely környékén végeztem, csak speciálosokkal tudtam harcolni, akik az egyenesekben gyorsabbak, de a kanyarokban lassabbak voltak nálam.

Jó verseny volt, de az esélytelenek nyugalmával motorozhattam csak:(((

 

 

Verseny után egy előre kisorsolt versenyzőnek (most én voltam) meg kell bontania a hengert. Megmérik az átmérőt és a porlasztót is, nem használ-e nagyobbat a megengedettnél. A verseny előtti motorátvételen kívül ez jelenti azt a kontrollt, ami a versenyzőket visszatartja a szabálytalanságoktól. 

 

Forgi mester, aki a hengereket (az enyémet is) tuningolta, jelezte, hogy jelentősebb ovalitást mért a hengeremben. Ezért megfúrattam, igazán nem lett túlméretes, csak szabályosabb. Új dugót is vettem, jól megreszelgettem és összeraktam a motort. Sajnos a bejáratásra nem volt lehetőségem, a csapattársam vitte el egy napra Kakucsra, ahol néhányan összejöttek edzegetni. Ott mentek vele néhány etapot.

Nem túl jók a visszajelzések és én így vágok neki a hétvégi kakucsi versenynek, ahol szívesen látlak  téged is a szurkolók között. Keresd az 546-os rajtszámot!

 

Üdv

 

P. Laci

 

Ha érdekel a Motoros Kisokos összes bejegyzése,  nézd meg!

Tartalomhoz tartozó címkék: hír blog Motoros Kisokos